Welcome to Lailatul Story. be nice here.. thank you Dashboard? | +Follow?

Monday 5 March 2012

Lama tak post sesuatu kat blog aku !

✿ ♥ Childish Girl wrote entry ! ♥ ✿

Ya ampun !
lamanya aku tak menulis blog ni !
nak post... tapi tak tau nak post apa... sorry lah !
T_T
dah lah esok exam.... ada tempahan editkan blog diorang.... belum siap.. apelah... sorry erk kalau lambat siapkan blog korang semua.... malas nak edit... tak da mood..
Haha !
aku ada berita !
aku ada buat SKINS !
nak tengok? klik sini.... HERE !
agak payah jugak buat nya ni.... berjam jam.... hehe... guna skins Qistina... aku just gunakan skins dia sebagai basecode... hehe....
My Memory... hehe.. nama skins dia....

Tapi... esok ada exam.....hehe... doakan aku erk... 
tapi, semakin hari semakin aku tergila kan kat satu anime ni.... mestilah.... anime ni... KAWAII sangat !
ni dia ni dia.... 
K-On ! Love it SO MUCH !

sampai kat fb aku pun.... K-On jer aku post... memang sah lah aku gila K-On !
huh?
apa lagi erk nak aku sampai kan?
aku rasa.... sampai sini je lah erk... 
tak tau apa nak cakap... nanti kan entri ku yang seterusnya... BYE !
ASSALAMUALAIKUM !

Adioss ! See you next time !

No comments: