Welcome to Lailatul Story. be nice here.. thank you Dashboard? | +Follow?

Thursday 22 March 2012

Pergi Kursus Kepimpinan !

✿ ♥ Childish Girl wrote entry ! ♥ ✿


Huhu..... aku pergi Kursus Kepimpinan selama 3 hari 2 malam..... bermakna, esok aku tak hadir ke sekolah lah.... esok aku bertolak ke Sungai Udin jam 2..... berkhemah di hutan geng..... banyak jugaklah barang di bawa.... huhu....

banyak lah jugak aku punya geng ikut..... senang lah ni.... kan kan kan.....
tapi kan..... kawan ku kata, tempat tu keras.... TAKUTNYA !
seramnya tu kan...... T_T
mungkin tu lah sebab cikgu suruh bawa Yaasin.... supaya tiada benda tu mengacau.....
Kawan Kawan, minta tunjuk ajar ya..... kalau aku ada ketinggalan pelajaran.....
huhu....
sampai sini jak aku cerita ya..... kalau balik dari kursus, aku ceritakan pengalaman sepanjang kursus tu !
Assalamualaikum.... Bye..... Sayounara !

Nak baca doa yang aku post di Facebook?
klik SINI !
Kalau belum ada Facebook, klik SINI pulak yer....





No comments: