Welcome to Lailatul Story. be nice here.. thank you Dashboard? | +Follow?

Tuesday 5 June 2012

Puasa ganti? Aku bangun awal?

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
✿ ♥ Childish Girl wrote entry ! ♥ ✿

Hi dan Assalamualaikum.... aku mula menulis entry pada jam 5:01 a.m.. wkwkw....
awal nya !
haha..... sebab kenapa tu yer????
sebab aku makan sahur lah.... hehe.... banyak puasa aku belum terganti.....
faham?

Selalu aku amalkan moto ni.... Senyum Selalu, Senyum Itu Sedekah ~

Masa habis sahur tu, ingatkan nak bantu sedikit mak aku menyiapkan barangan dia untuk menjual....
Maklumlah, start jam 2:00 pagi dia bangun....
Kalau aku, masih terbaring di bilik.....
Tapi, masa sahur tu, asyik asyik aku teringatkan pasal hari kiamat....
Aku rasa, ilmu agama aku tak cukup kot?
Banyak dosa aku buat....
Sedih.... tak nak masuk neraka...
Nak tiket masuk syurga tu jer.... ikut jer apa yang ALLAH s.w.t suruh....
tapi, pernah satu hari tu sampai membuatkan saya marah....
Ni cerita di facebook lah....
Kawan saya ni macam memperlekehkan nama Allah.... 
Membuatkan saya sungguh marah apabila diperlekehkan nama tuhan kita....
ALLAH tu tuhan yang satu, Maha ESA.... 
Kalau kita memperlekehkanNYA, mesti kita yang dapat azab kan????
Aku tau korang tak nak, aku pon tak nak weyh....azab tuu.... 
( Dah jadi Ustazah dah..... gurau jer lah... ilmu agama belum cukup dah kata Ustazah... adoooiii )

Proud Be A Muslimah.... xDDDD

Tapi, kena jugak lah seiimbangkan anime tu dengan agama Islam.... kan?
Ok lah, sampai sini jer aku tulis entry....
Bye, Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatu.... Sayounara !

Lailatul Maslihah 98


No comments: