Welcome to Lailatul Story. be nice here.. thank you Dashboard? | +Follow?

Monday 4 June 2012

Aktiviti cuti sekolahku....

✿ ♥ Childish Girl wrote entry ! ♥ ✿

hehe.... cute tak gambar ni?

Bismillahirahmanirrahim...... Assalamualaikum dan salam Satu Malaysia......
Yang berhormat, saya sendiri.... Lailatul Maslihah Binti Ramli....
adeyy.... macam majlis rasmi pulaknya.... adess....

aktiviti cuti sekolah ni.... satu jer...
mata depan laptop.... bosan tau tak... !
tapi ni lagi satu aktiviti.... pergi belajar memandu....
ada ker patot bawah umur belajar memandu????
adohai... pening kepala aku !

kalau ada ayunan ni, nak jer kalau pening kepala terus naik ayunan ni......

lepas tu, aktiviti aku.... tolong mak di rumah ( kadang kadang lah )
bosan.... saya pun edit gambar time cuti sekolah ni.....
ok lah.... sampai sini jer saya tulis.... tak de idea...  
Assalamualaikum & Sayounara... Bye !


Lailatul Maslihah 98

No comments: