Welcome to Lailatul Story. be nice here.. thank you Dashboard? | +Follow?

Tuesday 29 May 2012

Dah tertagih dengan anime ni !

✿ ♥ Childish Girl wrote entry ! ♥ ✿



Dah tertagih dengan Kimi Ni Todoke ni.... adohaii

Minat sangat kat cerita ni..... sebab kenapa?
1. Cerita dia ni ada berunsurkan persahabatan, mengisahkan percintaan pun ada jugak.... >//////< 
2. Lepas tu, cerita dia ni best.... menyentuh hati....

Aku ceritakan serba sedikit cerita dia, ok... hehe
Cerita dia ni mengisahkan tentang kehidupan seorang gadis yang bernama Kuronuma Sawako, yang sedang belajar di Kitahoro High School. Hidupnya berubah apabila seorang lelaki yang bernama Kazehaya Shouta mula mendekatinya.

Sorry, itu jak dapat aku tulis.... hehe....
Tapi, anime ni lah paling aku minati !
Masa aku tengok cerita dia ni, blush gilerr aku.... huuu.... kalau korang nak tengok, boleh jugak.... hehe....
kalau nak link dia, just komen jak..... huhu...

Tapi, dalam watak anime ni.... saya paling benci watak ni !

Kurumizawa Ume

Aku tanya pendapat kawan aku, banyak diorang kata, diorang benci watak ni... sama dengan saya.... 
sebab, dia ni ada 50% jahat orangnya.....

3 sahabat yang aku terharu.....

Yano, Kuronuma & Yoshida

Haha..... yang ni best !

Sawako & Shouta

Haha.... sampai sini jak lah aku tulis.... tak tau apa lagi mau di tulis.... 

Bye, Assalamualaikum & Peace No War

Lailatul Maslihah 98




No comments: