Welcome to Lailatul Story. be nice here.. thank you Dashboard? | +Follow?

Saturday 19 May 2012

Tentang anime yang paling aku minati.....

✿ ♥ Childish Girl wrote entry ! ♥ ✿

Dari pandangan keluarga ku, aku ni terlalu minat dengan Negara Jepun..... [ entah kenapa macam tu? ]
Dari pandangan rakan sekolah ku, aku ni terlalu minat anime dan lagunya......
Dari pandangan semua? nak tanya ni.... hehe
terlalu minat anime kot?
haha.... ada jugak kawan ku yang tanya, 

" Kau ni minat KPOP kah? "

about KPOP, jangan soal aku..... aku tak seberapa minat benda tu....
SWEAR !
KPOP satu jer aku minat, Girls Generation a.k.a SNSD
kumpulan KPOP yang lain? sikit sikit jak minat....
aku paling sukak tengok drama Korea macam tu lah.... bestt....
Winter Sonata.... nak nangis !

Cop di sebelah kanan ! Choi Soo Young..... [ ahli SNSD paling aku minat..... ]

apa macam, dah tau?
haha.... peace world ~

Berbalik kepada tajuk, anime apa paling aku minat?????
kalau aku..... ni top 5 anime paling aku minat.....
just tengok jer picture di bawah neyh..... okayyy !

Kimi ni Todoke


Marchen Awaken Romance


Detective Conan

K-ON!

Da Capo

Ni lah anime paling ku minat....
comel tak?
komen jer okkk !!!!
tapi, paling ku minat Kimi ni Todoke....
dan character nya paling ku minat Sawako Kuronuma....
menurut dalam cerita tersebut, genre yang aku tau lah......

Genre : Percintaan, Persahabatan

Romantik giler citer Kimi ni Todoke ni.....
teringin sangat nak cari maksud Kimi ni Todoke,
siapa tahu, inform kat komen lah....
hehe....

Terbukti lah aku ni minat anime yerr....
not KPOP..... peace....

sampai sini jak aku tulis....

Assalamualaikum & Bye

Lailatul Maslihah 98

No comments: