Welcome to Lailatul Story. be nice here.. thank you Dashboard? | +Follow?

Thursday 10 May 2012

Lawak lah hari Khamis yang lepas... !

✿ ♥ Childish Girl wrote entry ! ♥ ✿

Ni..... aku ada satu cerita.... di mana.... semalam...
AKU MANDI HUJAN WOOO !
masa balik dari sekolah.... dengan Eniq.... mandi hujann !
masa tu habis exam sains... 

masa exam maths paper tu lawakk....
sporting gila cikgu dia.... ada kawan saya di bagi jawapan sekali...
memang banyaklah cikgu tu mengajar pasal maths... [ memanglah, dia kan guru maths.... ]
yang ni sedih sambil ketawa.. [ macam mana tu? ]
ni... kawan saya, Aega nama dia.... terkelam kabut dia menjawab soalan yang dia tak dapat jawab....
sampai tiru aku punya kertas exam.... masa tu, aku menangis sambil tertawa...
haha !
lucu sangat lah !
NAK GELAKKKKKK !!!!!!!

tu.... gelak dia.... haha !

Sambil nak nangis.... LOL...

nak nangis macam yang ni lah !

aduhaii.... entah kenapa lah kan?
jadi seperti ini....
Menangis + Ketawa = ?
jawab sendiri okkk !
tapi... kadang kadang?
feel ku macam nak telefon seseorang?

Hello, awak ker ni Eniq? [ ceh, gurau jak ba ]

semalam, saya tertidur time bertweet dengan kawan saya ni... cousin yang bangunkan....
lepas bangun, saya tengok 10 tweet....
pernah hari tu, sampai 140 tweet tak salah ku....
di sebabkan tertidur....

macam Sawako ni lah....

entah apa lagi nak tulis..... insyaallah aku buat tutor and washed denim template tu....
ok lah.... sampai sini jak aku tulis...
penat tangan menaip....

Sayōnara and Assalamualaikum..... Bye !

Lailatul Maslihah 98!

vocabulary : 
Sayōnara - Bye...

Photo theme for this post : Mashiro Iro Symphony and Kimi ni Todoke

No comments: