Welcome to Lailatul Story. be nice here.. thank you Dashboard? | +Follow?

Monday 16 January 2012

Diari Online Pengenalan Watak Utama

Perwatakan…..
Watak Utama :

Puteri Nur Lailatul Ariana:
Seorang penulis blog yang berumur 16 tahun…..menganggap blognya sebagai diari kehidupan sehariannya. Seorang anak tunggal yang disayangi kedua ibu bapanya. Peramah, baik hati, cemburu, dan sangat menyukai anime (kartun jepun). Disukai ramai kerana sentiasa tampil kemas di sekolahnya. Pelajar terbaik di sekolahnya dan dihormati guru-gurunya….


Siti Murni Syazliyana:
Seorang penulis blog sama seperti Lailatul. Rakan sebaya, sahabat dan rakan sekelas Lailatul. Selalu menolong Lailatul bila Lailatul ada masalah. Seorang yang arif tentang komputer…..


Suhaimah Syuhada Syafini:
Seorang yang sungguh kebudak-budakan. Rakan sebaya, sahabat dan sekelas Lailatul sama seperti Murni. Sifat Suhaimah sama seperti Murni, suka menolong……Amat menyukai Sponge Bob (kartun barat). Kuat makan tapi badannya tetap kurus.


Nasriyah Nur Umairah:
Seorang yang kuat iman. Merupakan anak guru yang tak pernah langgar disiplin. Seorang yang suka bergurau. Merupakan sahabat Lailatul dan rakan sekelasnya.... Seorang yang tegas.


Yumairah Kaslindah Azimi:
Seorang yang meminati akan anime (kartun jepun) sama seperti Lailatul. Rakan sekelas Lailatul dan merupakan seorang Penolong Ketua Tingkatan.  Berdisiplin dan patuh peraturan sekolah….


Rania Ramlah Rasyidah:
Seorang yang suka akan facebook (laman chatting). Meminati anime (kartun jepun) sama seperti Lailatul dan Kaslindah…. Suka buat benda merepek….Rakan sekelas Lailatul…


Aega Syazura Yasmin:
Seorang yang amat meminati K-POP (Korean Pop). Pandai berbahasa cina dan fasih berbahasa inggris….lemah dalam mata pelajaran Matematik…Rakan sekelas Lailatul


Rufina Fauziah Farahin:
Suka akan Facebook (laman chatting) sama seperti Ramlah….Suka berjalan ke sana sini….Rakan sekelas Lailatul dan merupakan pelajar yang paling sporting di kelas Lailatul……

No comments: