Welcome to Lailatul Story. be nice here.. thank you Dashboard? | +Follow?

Friday 27 January 2012

Segmen Tag Menge-Tag

✿ ♥ Childish Girl wrote entry ! ♥ ✿ 


TERMS AND CONDITION !

1. You must post this rules in your entry.
2. Each person must post about themselves in their entry.
3. Answer the question than tagger set for you in their post. And create eleven new questions for new people you tagged to answer.
4. You have to choose eleven people to tag link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER.
6. NO TAG BACK !
7. No stuff in tagging section "YOU ARE TAGGED IF YOU READING THIS"
8. " YOU ARE LEGITIMETALY " - a.k.a  REALY, TRUST, WITH ALL HONEST- have tag ELEVEN PEOPLE !


Soalan Eniq (Murni Hidayat)




Jawapan Laila....jawapan aku lah tu....

1. Orang yang paling aku sengal ialah ORANG GILA lah kan.....haha...xP
2. Saya suka warna biru, forever my life !
3. Game favorite? dulu ada....Baking Life....sekarang, Baking Life dah nak offline....saya tak da dah game favourite..
4. Bercakap pasal bestfriend ni memang ada.....satu dari Facebook....bertimbun bestfriend saya....di sekolah pulak, bestfriend saya ialah Geng Still yang diketuai oleh Eniq (Murni real name dia) and BFF saya....Purwana, Normin, Nasriyah, Ramlah, Kaslindah dan Aega..
5. Kalau boleh.....Laila nak teddybear ker....bunga ker....yang penting warna biru ok !
6. About menari, boleh lah......tak cool lah
7. Layan jer......Rileks arh....buat plan dulu ^^
8. Kartun ?! cerita pasal kartun ni....Laila teringin sangat nak jadi Snow/Koyuki dalam watak Marchen Awakens Romance dan Kazuha Toyama dalam watak Detective Conan.. ^^! !
9. Apa lagi, ikut cara tradisional jelah...kan....susah susah jer.....ikut jer petua orang tua tua ok !
10. Apa lagi, cakap jelah....minta izin untuk minta darah awak erk....LOL !~
11. Berkelakuan KEBUDAK-BUDAKKAN lah.....sebab, its make me so happy !

SO, Laila Dah Jawab Soalan Awak, Eniq !

Sekarang ! Soalan Dari Saya Pulak....Bersiap sedialah wahai orang kena tag oleh saya !

1.Bagi tahu relationship status awak....dan...if you IN A RELATIONSHIP or MARRIED? bagi tahu dengan siapa...
2. Minat K-POP ker J-POP?
3. Apa haiwan kesukaan awak?
4. Suka jenis kawan macam mana?
5. Makanan dan Minuman Kegemaran....dan berikan sebab kenapa awak menggemarnya?
6. Kalau awak di beri dua anak patung....satu teddybear, satu patung barbie....mana menjadi pilihan awak?
7. Beri pendapat....
    Mana best...Facebook? Blogger? Twitter?
8. Tajuk kartun mana yang awak paling gemar? sila beri sebab...kenapa awak minat kartun tu?
9. Kalau awak tinggal rumah BANGLO....apa awak rasa?
10. Mana menjadi pilihan.....
      Komik? Novel?  berikan sebab.
11. Subject apa yang awak minat? beri sebab


Soalan ini saya akan tag kan kepada....




No comments: