Welcome to Lailatul Story. be nice here.. thank you Dashboard? | +Follow?

Monday 6 February 2012

✿ ♥ !.....Secret Of My Life.....! ♥ ✿


✿ ♥ Childish Girl wrote entry ! ♥ ✿


Hari ni hari sekolah.....kerja rumah, semua dah siap...terkecuali satu jak !
MATHS !
itu mata pelajaran kesukaan aku....tak faham...tu lah yang tak siap tu.... T_T


Pening lah dengan soalan MATHS !  huuuuuu.....
Cikgu Maths saya garang, tapi baik sebenarnya....hehe......

Takut nya esok !
dah lah esok ada Sejarah !
takut lah.....kot kot ujian sejarah aku nyawa nyawa ikan....takut !
Mampus lah aku oleh cikgu !



Lepas tu, esok pakai baju beruniform....best pun....best lah jugak kan...huhu....
best tu best lah jugak......tapi, kenalah bertugas setiap hari sebagai PENGAWAS !
sedih nya......ni lah teruk nya jadi Pengawas.....huuuu......dah lah aku ni tak berapa tegas !
disiplin aku kena jaga...kalau tak, mampus lah aku !

Tapi kan, asal aku balik sekolah....ini lah rutin aku setiap kali balik sekolah....


Cuci pinggan


Tengok tv....

kadang kadang...buat yang ni jugak.....


Buat kerja sekolah.....yang cikgu bagi...

Lepas tu.....buat,,,,yang ini....


Buka facebook, twitter, blogger....haha...online jap....huhu

Lepas tu......buat yang ini pulak...huhu....


Tidur....huuuuu

Rutin ku yang terlalu membosankan !
kan lebih elok kalau aku jadi macam ni !


Main piano....best nya tu....


dah lah....dah lah.....aku dah nak stop dah ni tulis ENTRY yang merepek ni !
huhu.....hehe....haha...hoho....hihi....
nanti aku ceritakan pasal rutin seharian aku !
Ok !~