Welcome to Lailatul Story. be nice here.. thank you Dashboard? | +Follow?

Sunday 19 February 2012

✿ ♥ !.....Secret Of My Life.....! ♥ ✿

✿ ♥ Childish Girl wrote entry ! ♥ ✿

Tajuk entry aku hari ni ialah, Aku nak kerjakan seseorang di facebook !

huh..... banyak yang dah aku alami...... sebab, dia tu bekas couple aku [ couple gurauan ok! dont salah faham.. ]

dia ni spoting sangat arh.... LOL.... haha... beribu tahniah kepada dia sebab dia dah jumpa cinta sejati dia.... kalau aku just gurau jer.... LOL..... xP

but, bagi ku adalah satu yang perlu kita lakukan... iaitu... Senyum Selalu !  orang putih kata Smile Always...


Smile Always !

tapi yang tak best nya, esok school lah.... huuu... sedih arh....


Menangis.... T_T

Sampai sini jer entry aku.... nantikan entry yang seterusnya.... Bye !
In Japanese : Sayounara !


No comments: