Welcome to Lailatul Story. be nice here.. thank you Dashboard? | +Follow?

Tuesday 7 February 2012

✿ ♥ !.....Secret Of My Life.....! ♥ ✿

✿ ♥ Childish Girl wrote entry ! ♥ ✿

Cerita pasal di sekolah.....huhu...LOL !~

Habis balik sekolah, rasanya macam nak ketawa terbahak bahak.....apa lagi, lawak sangat arh... dengan cikgu science aku tu.....haha....Jom gelak bersama saya !

Tengah gelak ni ! haha !

Banyak sangat kerja sekolah....kena siapkan ni !

Buat kerja sekolah ker gigit pensil???

hehe.... entah nak buat apa dah....bosan...lagipun, tempahan macam meningkat jer... [ I think so... ]

ok......cerita ni mengenai saya dan kawan saya...... Eniq.......
dia ni......suka sangat bagi pasangan kat orang.....aku kahwin kan dia dengan Dian baru padan muka dia !

I think, tak de yang lawak kan.....ok.....aku pun tak tau nak tulis apa....nanti sambung...ok !
adiosss !

1 comment:

Eniq_Fanfict said...

elehh,,dak main lah si suun angus tu.....
temahak ruang!